כולנו זקוקים לשירותי מצבות. אנו עוסקים בבחירת מצבה, בד"כ תוך כדי ימי השבעה על מות אהובינו או מיד בתום השבעה. נושא בחירת המצבה הנו סוגיה רגישה, היות ומדובר בהנצחת יקרינו. בכורך הנסיבות, לא תמיד אנו מגיעים להחלטה הנכונה והמתאימה לנו ביותר. עלינו לזכור, שקיימים סוגים רבים של אבני מצבה העשויים ממרקמים, תכונות ואיכויות שונים. חשוב להבין, שבניית מצבה אורכת זמן ומומלץ לבחור את המצבה, לכול המאוחר בתום השבעה. זה כולל את בחירת סוג האבן/שיש, עיצוב, מידות וכד'. סוגיה נוספת שמעטים מודעים לה הנה, שבמידה והקבר נמצא בבית קברות דתי, חשוב לוודא שהקבלן המבצע, מורשה מבחינת חברה קדישא. תשומת ליבכם, שבבתי עלמין שונים, תקנות שונות לגבי אפיון המצבות או לאופן הכיתוב. יתרה מזו,  בבתי עלמין מסוימים ישנם הגבלות בנושאים שונים, כמו סביבת הקבר וכד'. רצוי לתאם את הדברים מראש מול בית העלמין, טרם ההחלטה על בחירת המצבה.

את כול הלבטים והסידורים הללו א.א מצבות, חברה מובילה בהקמת מצבות באור יהודה תחסוך מכם. אנו נעניק לכם את היעוץ וההדרכה המתאימים, ע"מ שתבחרו את האופציה הנוחה לכם והראויה עבורכם בכול הפרמטרים. אנו מומחים בייצור, בינוי והרכבת מצבות ,עם ניסיון  של עשרות שנים בהקמת מצבות באור יהודה , אנו מתמחים, בייצור כול סוגי המצבות, החל ממצבות מסורתיות, דרך מצבות קלאסיות ועדכניות ועד לביצוע פרויקטים מורכבים במיוחד. ברשותנו מפעל ייצור ייחודי להקמת מצבות באור יהודה, בו אנו נעזרים בטכנולוגיה מתקדמת,  בחומרי גלם איכותיים ובמכשור חדיש. כול סוגי המצבות שלנו, עומדים בתנאי תקן מחמירים וסטנדרטים גבוהים. זאת בכדי, לספק לכם את המצבות האיכותיות והעמידות ביותר בארץ. הייחודיות שלנו הנה תודות , למוניטין של דורות, אשר נרכשו בעמל רב תוך לימוד רזי המקצוע, והעברתם  מסב, לאב ולבן כבר למעלה מ- 80 שנים.

אנו מציעים מגוון רחב של סוגי מצבות , חלקן ייחודיים בהחלט, בנוף הקמת מצבות באור יהודה ובאזור. כגון –  שיש גרניט על שלל סוגיו וצבעיו, אבן סלייב, אבן חברון, אבן חלילה, שיש טורקי מרמרה ועוד, בנוסף, מתמחים בשיטות  כיתוב שונות  כמו -הבלטה , סוגי חריטות הכוללות עופרת ועוד. בהקמת מצבות באור יהודה יש כתובת אחת כבר עשרות שנים. א.א מצבות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *