זה קורה לרובינו, כאשר אנו עולים לקבר של יקירינו, בד"כ כלל זה מתרחש אחת לשנה, אנו מאוכזבים ממראה המצבה, הכיתוב דהה או שחלקו נעלם, האבן נשחקה או התפוררה בחלקה, סביבת הקבר כבר לא במיטבה. או מחליטים לתקן או לשפץ את המצבה של יקירנו. אבל אז, כאשר אנו יוצאים מבית העלמין, אנו שוקעים בעניינינו השגרתיים, ודוחים זאת לפעם הבאה. בינתיים, מצב המצבה הולך ומחמיר וליבינו נחמץ בביקורינו הבא. אנחנו בא.א מצבות, חברה מובילה בתחומה בעלת מוניטין רב, אומרים לא עוד! חידוש ושיפוץ מצבות הוא לחם יומנו. אנו נעניק לכם את היעוץ וההדרכה המתאימים, על מנת שתבחרו את האופציה הנוחה לכם והראויה עבורכם.

 אנו בא.א מצבות מתמחים בייצור, בינוי והרכבת מצבות. עם ניסיון מקצועי של עשרות שנים, אנו מתמחים בייצור כול סוגי המצבות, החל ממצבות מסורתיות, דרך עכשוויות ועד לביצוע פרויקטים מורכבים במיוחד. אנו נעזרים במפעל הייצור שלנו, בטכנולוגיה מתקדמת,  בחומרי גלם איכותיים ובמכשור חדיש. על מנת להגיע לסטנדרטים האיכותיים והגבוהים ביותר, תוך עמידה בתקנים מחמירים. אנו מומחים בחידוש ושיפוץ מצבות גם בזכות מוניטין של דורות, אשר עבר בירושה- בעבודה, בלימוד וצבירת ידע עצום מסב, לאב ולבן כבר מעל ל- 80 שנים.

מצבות החשופות לפגעי מזג האוויר הישראלי ונזקי טבע. דורשות תחזוקה שותפת, רצוי ע"י בעל מקצוע. אולם , נזקים הנגרמים למצבה דורשים טיפול של מקצועי ומיומן. אנו מציעים חידוש ושיפוץ מצבות בנושאים הבאים:

פגיעות ונזקים בגוף המצבה – אבן ושיש

אנו מטפלים בנזקים ופגיעות באבן המצבה, המופעים במרוצת השנים , כגון – תנועה של אבנים, סדקים, כתמים לסוגיהם, עובש ופטריה. מתאימים את החומרים לסוג המצבה, תוך איטום הסדקים וליטושם במידת הצורך. מריחת שכבות סילר וכמובן וקס ע"מ לשמרה .

שחיקה ונזק בכיתוב שעל המצבה

אחד מהנזקים הנפוצים, נגרמים לכיתוב שעל המצבה , אותיות אשר דהו, נמחקו או נפלו. אנו נאבחן, האם ניתן להסתפק בהחלפת הפלטה העליונה, עליה חקוקות האותיות בלבד, ולא את החלפת האבן עליו מופיע הכיתוב. אפשרות אחרת היא, צביעה מחדש של האותיות, וליטוש האבן במקרה והאותיות  חרוטות.

בואו לשפץ או לתקן את המצבות אצל מקצוענים . בביקור הבא  בבית העלמין תרגישו בהבדל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *