בעידן של היום, רובינו משקיעים רבות במצבות של יקירינו, בעיצוב, בגודל ובכיתוב. ישנם גם כאילו שסביבת הקבר חשובה להם מאד. ההחלטה על סוג המצבה, נערכת בדרך כלל בימי השבעה או בתום ימי האבל. החלטה זו אינה תמיד רציונלית, ומתקבלת בסערת רגשות. התוצאה היא, שהמצבות נשחקות במהירות בגלל רמת איכותן, ובעיקר כתוצאה מחוסר תחזוקה באופן שוטף. רוב הקרובים, פוקדים את הקבר אחת לשנה, ואז מגלים שסביבת הקבר שינתה פניה באופן מדאיג.הכיתוב דהה במקרה הטוב , האבן נשחקה והצמחייה גדלה.

אצלינו בא.א מצבות, חברה מובילה בתחומה, מקצועית וותיקה. מלבד ייצור ועיצוב מצבות אנו מציעים, שירותי תחזוקת מצבות. אשר יאפשרו לכם שקט נפשי וביטחון, שהמצבה של יקיריכם  תהייה מתוחזקת ומטופחת כראוי. העסק מנוהל, ע"י דור רביעי של יצרני מצבות אשר צבר ניסיון מקצועי, מוניטין וידע רב מזה כ – 80 שנים.  אנו נעזרים במיטב המכשור והחומרים, ע"י לייצר מצבות איכותית ועמידות, ולאפשר לכם שירותי תחזוקת מצבות מקצועית, אמינה ואכפתית. אנו מעמידים לרשותכם צוות מנוסה, מקצועי ומיומן, היודע לרדת לרמת הפרטים הקטנים ומבטיח תחזוקת אופטימלית .

 שירותי תחזוקה המצבות  כוללים – שטיפת המצבה, תוך שימוש בחומרים המתאימים בדיוק לסוג האבן אשר המצבה עשויה. ניקוי עשבייה המקיפה את המצבה,  בדיקה  מצב הכיתוב, האם האותיות כולן  נמצאות במקומן. מצב צבע האותיות, שמירה על סביבת מצבה נאותה ומכבדת .

 לא מעט מאיתנו ב כול ביקור בבית העלמין, ובעלייה לקבר של יקירינו. שוקלים לשפץ או לתקן את המצבה של אהובי ליבינו. איכשהו, כשאנו מסיימים את הביקור המרגש, אנו חוזרים לשגרת חיינו ודוחים זאת לשנה הבאה. בא.א. מצבות, בנוסף לשירותי תחזוקת מצבות, אנו מציעים, תיקון או שיפוץ של מצבות קיימות. הידע הרב והניסיון שצברנו, מאפשרים לנו להגיע לתוצאה סופית מקסימלית בנראות ואיכות המצבה, אשר תפתיע גם אתכם.

אצלינו בא.א מצבות, תקבלו תמורה מלאה לשירותי תחזוקת המצבות שלנו , לתיקון המצבה  , שיפוצה וכמובן גם בניית מצבות חדשות .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *